fbpx
nedeľa, 26. máj 2019
Jagermeister
Jägermeister
PopkultúraPR článok

Rolu brankára v hokejovom spote Jägermeistera prijal David Pírs

Pri príležitosti hokejových majstrovstiev sveta prichádza Jägermeister s televíznym spotom, ktorý borí klišé športového marketingu. Rolu brankára si v ňom zahral gólman tímu HC Letci Letňany David Pírs. Tridsaťdvaročný odchovanec pražskej Sparty i Slavie s prezývkou Pírsák má za sebou päť štartov v reprezentácii do sedemnásť rokov. V klipe háji bránku z lešenárskych trubiek pred nájazdami hráčov oblečených do kostýmov ako vystrihnutých zo Šialeného Maxa. Hraciu plochu osvetľuje laserová projekcia a rolu rozhodcu zastáva tajomná Aziatka v blond parochni.

Námet televízneho spotu vymyslel kreatívny riaditeľ agentúry Concept One Peter Tarbajovský, ktorý hokejové majstrovstvá prerobil na „Meistrovstvá, z ktorých mrazí“. V klipe síce uvidíte všetko, čo k hokeju patrí, teda dresy, štadión, hráčov i fanúšikov, ale do všetkého sa svojráznym spôsobom obtlačil svet Jägermeistera, v ktorom nejde o súperenie a víťazstvo, ale skôr o zámer si spoločne užiť neprestávajúci lov. Výsledok pôsobí, ako keď sa partia mladých ľudí dostane na ľad a urobí si vlastný večierok.

Voľba filmového spracovania padla na Bistro Films a slovenského režiséra Rolanda Wraníka, ktorý v minulosti natáčal klipy pre Rytmusa alebo Majka Spirita. Natáčaniu predchádzali tri mesiace príprav. Počas nich sa menili lokácie z kasární Karlín na krasokorčuliarsku halu Hasa v pražských Vršoviciach. „Nechceli sme klasickú hokejovú halu s vysokými stropmi, v ktorej by sa nedala vytvoriť autentická atmosféra párty na ľade,“ vysvetľuje projektová manažérka Tamara Kučerová z agentúry Concept One. 

Samotné natáčanie trvalo od šiestej večer do šiestej ráno a mimo štáb a hlavných predstaviteľov sa ho zúčastnilo osemdesiat komparzistov. Color gradingu, čiže farbenia filmu, sa ujali experti z newyorského postprodukčného štúdia Company3, ktorí sa podieľali na pripravovaných Star Wars: The Rise of Skywalker alebo na remaku Levieho kráľa.

Filmový spot bude sprevádzať hokejových divákov v televízii i na internete po celú dobu konania majstrovstiev sveta v hokeji 2019 od 10. do 26. mája.