Slováci sú podľa prieskumu vlastenci. Continental vezme 30 z nich na zápas Slovensko–Anglicko na UEFA EURO 2016

26.04.2016 / Continental
 (photo: )

Spoločnosť Continental zamerala svoj aktuálny prieskum na tému národnej hrdosti a vzťahu Slovákov k všetkému, čo našu krajinu reprezentuje ako „domáce“. Výsledky ukázali, že tunajší milovníci športu sú patrioti telom aj dušou. Fandenie počas športových zápasov národných tímov 83 % opýtaných označuje za chvíle, kedy silno vníma spolupatričnosť so Slovenskou republikou. 66 % z nás pri zápoleniach domácich reprezentantov podporuje, medzi najčastejšie zmieňované duely zaradili zápasy v hokeji (93%) a vo futbale (66 %). Možnosť podporiť domácu futbalovú reprezentáciu teraz fanúšikom ponúka spoločnosť Continental, partner tohoročných Majstrovstiev Európy vo futbale UEFA EURO 2016TM. Lístkami pre dvoch na zápas Slovensko–Anglicko vo francúzskom Saint Étienne 20. júna odmení 15 súťažiacich, ktorí zakúpia 4 letné pneumatiky Continental pre osobné alebo 4x4 automobily a úspešne splnia súťažnú úlohu na contifubal.sk.

Slováci ako fanúšikovia

Aktuálny prieskum spoločnosti Continental odhalil, že Slováci sú národom fanúšikov. Domácich reprezentantov podporuje 66 % z nás, ďalších 17 % aspoň niekedy. Športy, v ktorých slovenským tímom fandíme najviac, sú hokej a futbal. „Našim“ ale držíme palce aj v športoch ako volejbal, basketbal, hádzaná a slušnej obľube fanúšikov sa teší aj florbal. Výkony domácich reprezentantov tiež najčastejšie, u 83% opýtaných, vyvolávajú pocit silnej spolupatričnosti so Slovensko republikou. Pre 70 % respondentov sú dôvodom k hrdosti na našu krajinu úspechy na poli techniky, 68% je hrdých na historický odkaz.

S Continentalom za víťazstvom!

Značka Continental sa rozhodla sprostredkovať slovenským fanúšikom neopakovateľné momenty vďaka možnosti osobne podporiť národné futbalové mužstvo počas zápasu Slovensko-Anglicko, ktorý sa v rámci Majstrovstiev Európy vo futbale UEFA EURO 2016™ odohrá 20. júna na štadióne vo francúzskom Saint-Étienne. Continental ako partner celoeurópskeho futbalového sviatku štartuje súťaž "S nami za víťazstvom", prostredníctvom ktorej ponúkne 15 zákazníkom po 2 vstupenky na tento prestížny duel. Do súťaže sa môžu na webe registrovať všetci, ktorí po 21. marci zakúpia prostredníctvom e-shopu či v kamenných predajniach sadu 4 letných pneumatík Continental pre osobné alebo 4x4 vozidlá. Výhercovia musia v období od 4. do 30. apríla v časovom limite čo najpresnejšie označiť na slepej mape Európy 7 vybraných futbalových štadiónov. Výsledky budú vyhlasované v štyroch samostatných výherných termínoch. Víťazom každého súťažného týždňa sa stáva účastník, ktorý v jeho priebehu získa najvyšší počet herných bodov. Viac informácií nájdete na http://www.continental.sk a www.contifutbal.sk.

Náš vzťah k všetkému slovenskému

Prieskum ďalej zisťoval, akú úlohu hrá pre respondentov pôvod nakupovaného tovaru. V segmente potravín a nápojov výrazne prevažuje záujem o domácu produkciu. Pri automobiloch sa 20% opýtaných vyjadrilo v prospech domácej a 55% zahraničnej produkcie, pri pneumatikách potom 33% Slovákov preferuje na Slovensku vyrobené, 42% ostatné. Medzi plášte pochádzajúce zo Slovenskej republiky patria aj najnovšie prémiové letné pneumatiky SportContactTM 6 a ContiPremiumContactTM 5, vyrábané v púchovskom závode Continental Matador Rubber.

Continental

Continental

Napíš komentár