Veľmi nezvyčajne odštartovala spolupráca medzi futbalovým klubom Tottenham Hotspur a jeho novým oficiálnym dodávateľom maliarskych potrieb. Spoločnosť Dulux po zverejnení partnerstva zosmiešnila účastníka Premier League na twitteri.
Tottenham na svojom účte publikoval informáciu o novej spolupráci, pod fotografiou psa – maskota firmy sa rozprúdila diskusia, do ktorej sa zapojila aj samotná spoločnosť.
@SpursOfficial end sponsorship pic.twitter.com/aCr3UYv6t3
— 🍞🧀 (@_20Alli) April 15, 2021
Tá pripojila fotografiu prázdnej vitríny na trofeje narážajúc na dlhé čakanie klubu na úspech. Jeden z fanúšikov dokonca navrhol, či by pes nebol vhodným doplnkom do obrany tímu, na čo Dulux poznamenal: “Možno by odviedol lepšiu prácu.”
Spoločnosť už medzitým svoje tweety vymazala, ale ako to už býva, na internete takéto veci len tak ľahko nezmiznú…
Gone but not forgotten pic.twitter.com/6F4lsgcA1D
— ▪️ (@jackmiddo98) April 15, 2021
Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ a fotografií zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho písomného súhlasu TASR porušením autorského zákona.
Komentáre