Štvrtok, 01. august 2024

Zdá sa vám, že počas šampionátu je priveľa reklám? Odborník hovorí, prečo firmy idú na istotu

FOTO TASR - Jaroslav Novák

Aj vám sa zdá, že počas majstrovstiev sveta je všade príliš veľa reklamy? Prečo idú firmy na istotu a aká reklama sa im najviac oplatí?

Majstrovstvá sveta sú také výnimočné obdobie, kedy sa všetky firmy snažia sústrediť na hokej a vysielať práve v tomto čase čo najviac komerčného materiálu,” hovorí hosť športového rozhovoru TakUrčitee v HNtelevízii, Vladimír Janček.

TakUrčitee s Vladimírom Jančekom

Odborník na športový marketing bol okrem iného bol aj pri zrode oceňovaného loga, ktoré ale z dresov počas MS zmizlo. Prečo je logo dôležité a kde sa stala chyba? A je efektivita reklamy závislá od výsledkov národného tímu, alebo stačia výkony a skôr všeobecná nálada v hokejovej republike?

“Tým, že naši začali šampionát veľmi dobre a eufória sa postupne zvyšuje, nechcem vedieť, čo sa bude diať, keď postúpime po dlhých rokoch do štvrťfinále,” povedal okrem iného V. Janček.

TakUrčitee SMS
Keď ste sa dočítali až sem, mám jednu prosbu. Po ôsmich rokoch poctivej práce nebudem chodiť okolo vriacej kaše a na bránu vypálim z ťažkého uhla: Uchádzame sa o symbolický príspevok od toho najvernejšieho – nášho fanúšika. Takurčitee teraz môžete podporiť cez jednoduchú SMS na číslo 8866. Na oplátku viem sľúbiť, že v neobjektivite nepoľavíme a budeme písať najlepšie ako vieme aj ďalej. Budeme prinášať ďalší športovo-zábavný obsah, ktorý oceňujete už vyše sedem rokov. Aj vďaka vám bude naša forma ďalej stúpať. Stačí poslať SMS v tvare: TAKURCITEE na číslo 8866 a podporiť nás sumou 2 Euríčka, ktorú zaplatíte v najbližšej faktúre svojho mobilného operátora. Za kolektív pisálkov z celého športového srdiečka ďakujem. Telovýchovný vedúci.

Komentáre

Tagy:

Odoberajte nás

Prihláste sa do nášho newslettera