Aj vám sa zdá, že počas majstrovstiev sveta je všade príliš veľa reklamy? Prečo idú firmy na istotu a aká reklama sa im najviac oplatí?
“Majstrovstvá sveta sú také výnimočné obdobie, kedy sa všetky firmy snažia sústrediť na hokej a vysielať práve v tomto čase čo najviac komerčného materiálu,” hovorí hosť športového rozhovoru TakUrčitee v HNtelevízii, Vladimír Janček.
TakUrčitee s Vladimírom Jančekom
Odborník na športový marketing bol okrem iného bol aj pri zrode oceňovaného loga, ktoré ale z dresov počas MS zmizlo. Prečo je logo dôležité a kde sa stala chyba? A je efektivita reklamy závislá od výsledkov národného tímu, alebo stačia výkony a skôr všeobecná nálada v hokejovej republike?
“Tým, že naši začali šampionát veľmi dobre a eufória sa postupne zvyšuje, nechcem vedieť, čo sa bude diať, keď postúpime po dlhých rokoch do štvrťfinále,” povedal okrem iného V. Janček.
Komentáre