Spoločnosť Dulux sa ospravedlnila Tottenhamu Hotspur. Na sociálnej sieti twitter sa totiž pár hodín po podpise novej sponzorskej spolupráce objavili posmešné komentáre voči účastníkovi Premier League. Tottenham na svojom účte publikoval informáciu o spolupráci, pod fotografiou psa – maskota firmy – sa rozprúdila diskusia, do ktorej sa zapojila aj samotná spoločnosť. Podľa jedného komentáru by bol lepším stopérom tímu práve pes, ktorý je v znaku firmy.
Ďalší príspevok poukázal na to, že klub už dlho nezískal žiadnu trofej a uštipačne vyhlásil, že pred maľovaním treba najprv podklad zbaviť prachu. “Tieto príspevky neodrážajú hrdosť, s akou sme sa stali oficiálnym partnerom klubu. Ospravedlňujeme sa a prešetríme, kto je za ne zodpovedný,” uviedla firma podľa DPA. (TAR, red.)
Komentáre